Dziś na rynku pracy, to pracownicy dyktują warunki. Nie wystarczy plakat na uczelni. Potrzeba czegoś więcej, by przyciągnąć ich uwagę, zwłaszcza gdy szukamy kandydatów, którzy myślą „out of the box”.

W 2017 sprawdziliśmy to dosłownie i w przenośni, tworząc dla Accenture unikalne doświadczenie marki o nazwie „Get Out Of The Box”. Razem z twórcami najlepszych polskich escape roomów zbudowaliśmy kontenery wypełnione zagadkami, sprawdzającymi umiejętność logicznego myślenia. Uczestnicy mieli 15 minut, by rozwiązać serię zagadek i otworzyć sobie drzwi do kariery w Accenture. Uruchomiliśmy także analogiczną, digitalową wersję rekrutacji.
Nasze „boxy” odwiedziło ponad 850 osób, a blisko 45 tys. spróbowało swoich sił w zagadkach online. Z czego aż 800 kandydatów zostawiło swoje CV. Kampania „Get Out Of The Box” zdobyła nagrodę główną w konkursie Employer Branding Stars a także statuetkę w kategorii „Employer Branding” na gali ABSL Diamonds Awards 2018.