Dziennikarz muzyczny Wojciech Mann występuje w wizerunkowej reklamie piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. To kolejny spot Tyskiego nawiązujący do izolacji społecznej związanej z epidemią koronawirusa.

Półtoraminutowy spot pokazuje różne osoby, które pozostając w swoich domach i ogrodach, rozwijają różne zainteresowania. W ostatnich ujęciach pojawiają się z butelkami i puszkami piwa Tyskie i podają swoje imiona, co jest ilustracją hasła „Przejdźmy na TY” obecnego w komunikacji reklamowej Tyskiego od kilku lat.

Bohaterowie spotu przygotowali takie nagranie, odpowiadają na zaproszenie Wojciecha Manna, które w połowie kwietnia pojawiło się na fanpage’u facebookowym Tyskiego. Wojciech Mann też występuje w nowym spocie – jest pokazany, jak w pokoju pełnym płyt i książek przygotowuje nagranie internetowe. – Dziwnie bez prawdziwego radia – komentuje.

-Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności – komentuje Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

To kolejna kampania piwa Tyskie pokazująca odosobnienie społeczne w czasie epidemii. Poprzedni spot, emitowany od końcówki marca, obrazuje hasło „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. Przy internetowej akcji z Wojciechem Mannem pracowały firmy marketingowe Gong (koncepcja i działania w internecie), Shoot Me (produkcja), Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (działania public relations).