Do emisji trafiła nowa reklama piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na motywie przechodzenia „na ty”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.

Reklama nawiązuje do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych, które od połowy marca do połowy maja musiały być zamknięte z powodu epidemii koronawirusa. Dzięki temu bohaterowie spotu znów mogą się spotkać w ulubionym barze przy piwie Tyskie, tak samo jak w innych sytuacjach: na meczu żużlowym, koncercie, nad jeziorem czy przy wspólnym oglądaniu meczu. Reklama kończy się hasłem „Ważne, że znów przechodzimy na TY”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.

To kontynuacja koncepcji kreatywnej piwa Tyske pod hasłem „Przejdźmy na TY”. W związku z epidemią koronawirusa pod koniec marca zaczęto emitować reklamę nawiązującą do przymusowej izolacji społecznej, a w drugiej połowie kwietnia wypuszczono spot z udziałem Wojciecha Manna pokazujący, jak Polacy radzą sobie w czasie tej izolacji.

Za obsługę marketingową Tyskiego odpowiadają agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), dom producencki OTO Film (realizacja spotu), agencja Gong (działania w internecie) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów). Działania reklamujące Tyskie obejmują m.in. telewizję oraz internet.