Bank ING w nowej kampanii konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. Akcję pod hasłem „Warto robić swoje” przygotowały Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

Nowa kampania ING promuje funkcjonalności aplikacji Moje ING, która wspiera klientów w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel. Akcja „Warto robić swoje” obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie, a także aktywności w social mediach i promocję w oddziałach banku.

– Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego.
Dajemy konkretne narzędzia – bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również niedawno rozpoczęty cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.

Kreacje przygotowały agencje Brain i GONG, za planowanie i zakup mediów odpowiadają MullenLowe Media Hub.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ing-warto-robic-swoje