ING Bank Śląski kontynuuje działania skierowane do firm pod hasłem przewodnim „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”. Przygotowują je Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

Bank w nowej akcji promuje narzędzia, które pomagają firmom się rozwijać i robić swoje w biznesie: pożyczkę online bez prowizji oraz wsparcie księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy. Działania stanowią kontynuację rozpoczętej w marcu kampanii „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”.

– Pomimo trudnej sytuacji na rynku, wiele firm już wtedy było gotowych, żeby działać i inwestować, co pokazywały wyniki kampanii. Teraz wracamy z tym przekazem bo jesteśmy przekonani, że jest on dla biznesów ciągle aktualny a oferta atrakcyjna. Wiemy, że nasi przedsiębiorcy nie będą czekać, będą działać i rozwijać biznesy – komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Spoty przygotowane na potrzeby kampanii trafiły do emisji w telewizji i internecie. Akcję wspierają aktywności direct marketing.

Kampanię przygotowały agencje Brain (spot) i Gong (działania w internecie). Zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe Media Hub.