Agencja kreatywna GONG (Group One), wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę komunikacji marki Tyskie w obszarze digital. W ramach rozpoczętej we wrześniu współpracy, GONG będzie odpowiedzialny m.in. za launch nowej platformy marki „Przejdźmy na TY”.

GONG, agencja kreatywna, należąca do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę komunikacji online marki Tyskie, ze szczególnym uwzględnieniem działań w mediach społecznościowych. Kluczowym zadaniem Agencji było opracowanie zintegrowanej kampanii digital na premierę nowej platformy kreatywnej marki „Przejdźmy na TY”. Jej zakres obejmie zarówno kampanię typu display, mobile i video, działania na FB i Instagramie, jak również aktywności niestandardowe, łączące komunikację on i offline. Ważnym elementem współpracy będzie również kooperacja z wybranymi influencerami.

„Komunikacja on-line ma kluczowe znaczenie w strategii komunikacji marki Tyskie, dlatego nawiązaliśmy współpracę z wiarygodnym i doświadczonym partnerem. O wyborze agencji GONG zadecydowało przede wszystkim kompleksowe podejście do postawionych zadań oraz bardzo dobrze przygotowana, spójna strategia marki, połączona z kreatywnymi i angażującymi aktywacjami we wszystkich punktach styku konsumenta z marką w kanałach cyfrowych.” – mówi Tycjan Lewandowski dyrektor marki Tyskie.

GONG to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad sześćdziesięciu twórców kreacji w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 17 lat zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP), a ostatnio również wyróżnienie M&MP za działania 360 stopni.