Smaki inspirowane światem
Kampania zabierająca nas w podróż w poszukiwaniu ziół świata Lipton.
KAMPANIA
KLIENT: ING Bank Śląski
Powerbank to jedyny bank, jaki szanują nastolatki. Jak więc przekonać ich, że ten tradycyjny, taki z oddziałem i okienkiem, też jest w porządku? Mało tego: jak sprawić, żeby przyszli do oddziału? Nie ma szans. Oddział musi przyjść do nich. Dlatego otworzyliśmy oddział ING Banku Śląskiego w metaversum Roblox. A nawet poszliśmy parę budynków dalej i zbudowaliśmy całe miasto. Miasto ING.
Gracze mogą tam ogarniać swoje pierwsze finanse, które zarabiają na wykonywaniu zadań: pracują jako dostawcy, sprzątają miasto, wyprowadzają psy. Zarobione robuxy [waluta świata Roblox] mogą przeznaczyć na gadżety dla swojej postaci, a nawet odłożyć na mieszkanie. W ten sposób nie tylko dobrze się bawią, ale i edukują się finansowo. Mamy nadzieję, że pozytywne efekty tej edukacji odczuli już niektórzy rodzice ;)
Nie ma bankowania bez kart. W specjalnej serii dedykowanej młodym użytkownikom znalazło się pięć unikatowych wzorów z wizerunkami gamingowych influencerów: Farella, Dżejdżejki, Yoshi’ego, Cebulsonna i Miss Agi.