KAMPANIA

Magda Gessler

KLIENT: NETFLIX

Kontekst

Serial Orange Is The New Black to jeden z flagowych tytułów Netflix opowiadający o zakładzie karnym dla kobiet w Litchfield. Show i jego gwiazdy stały się ikonami female empowermentu i ruchu LGBT na całym świecie. Naszym zadaniem było stworzyć pierwszą kampanię serialu, która wyjdzie poza fanbase serialu i wygeneruje faktyczną dyskusję wokół serialu.

Idea

W serialu Orange is The New Black rządzą silne kobiety, a znaczna część fabuły toczy się wokół więziennej kantyny. Puściliśmy wodze fantazji i postanowiliśmy zamknąć w serialowym zakładzie karnym kogoś, kto swoim charakterem i kunsztem kulinarnym dorównuje więziennym celebrytkom - Magdę Gessler.

Wymyśliliśmy historię, w której Magda pojawia się w więziennej kantynie i wchodzi w konflikt z Red Reznikov - królową więziennej stołówki. Daliśmy Magdzie proste zadanie: żeby była sobą, czyli Magdą. Następnie, żeby w swoim stylu skomentowała kuchnię w Litchfield i przy okazji zaprowadziła tam porządek.

Video przetoczyło się po sieci niczym Gessler po serialowej kuchni, stając się najbardziej angażującą reklamą z influencerem w polskim Internecie.

Wyniki

  • 6,5 mln Wyświetleń
  • 220 000 Reakcji
  • 100+ wzmianek w mediach w 24h
  • Nagrody
    KTR 2019 - Srebro, Komunikacja
    KTR 2019 - Srebro, Branded Entertainment
    KTR 2019 - Brąz, PR