Forum For the Future – The Futures Centre
Webowa platforma badań nad przyszłością
KAMPANIA
KLIENT: NETFLIX
Gdy Polacy mają powód do dumy, potrafią żyć wybranym tematem całym narodem. Mieliśmy „małyszomanię”, „kubicomanię”, „stochomanię”. Po sukcesie gry i premierze serialowej adaptacji opowieści o Białym Wilku z siłą huraganu do świadomości Polaków wdarła się „Wiedźminomania”. Już przy pierwszym sezonie fani z uporem maniaka weryfikowali nawiązania do książkowego oryginału, analizowali motywy słowiańskie, polowali na ukryte easter eggi. Do promocji drugiego sezonu serialu „Wiedźmin” od Netflix, potrzebowaliśmy autentycznej postaci, która szczerze kocha uniwersum i elementu zaskoczenia.
Do współpracy zaprosiliśmy znanego polskiego wokalistę i autora tekstów Dawida Podsiadło. Dawid nie krył wcześniej swojej fascynacji światem wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego. Spędził ponad 120 godzin grając w Wiedźmina, znał wszystkie książki w szczegółach, a nawet miał za sobą epizod cosplay’owy. W reklamie przedstawiliśmy zabawne wydarzenia z życia muzyka, które spowodowane były jego obsesją na punkcie serialu. Siła filmu nie polegała jednak wyłącznie na humorze, ale ukrytych dla fanów easter eggach i nieoczekiwanych cameo. W materiale gościnny udział miały inne postacie kojarzone z sagą - Maciej Musiał, który zasłyną z wyjątkowo krótkiego epizodu w pierwszym sezonie serialu oraz Michał Żebrowski, aktor wcielający się w postać Geralta z Rivii w polskiej ekranizacji książek Andrzeja Sapkowskiego.