ING – #Ktobypomyślał
Angażująca wielokanałowa kampania skierowana do pokolenia Z
KAMPANIA
KLIENT: Netflix
W grudniu 2020 roku z powodu lockdownu zostaliśmy odcięci od przyjaciół i rodziny. Wielu musiało spędzić swoje pierwsze święta samotnie. Sytuacji nie ułatwiały zamknięte instytucje kulturalne, które nie pozwalały nawiązać więzi z ulubionymi artystami. Nie był to najlepszy czas na premierę “Nieba o północy” nowej superprodukcji sci-fi Netflix, która opowiada o samotności, ludzkiej potrzebie kontaktu i kosmosie.
Aby przynieść nadzieję w czasie Nowego Roku, połączyliśmy ludzi na całym świecie, tworząc niezwykłe audiowizualne widowisko: koncert na żywo streamowany online oraz w kosmos! Do projektu zaangażowaliśmy naukowców z Centrum Nauki Kopernik, którzy zakodowali ten wyjątkowy koncert na sygnał cyfrowy i wysłali go do najbliższej, potencjalnie nadającej się do zamieszkania egzoplanety. Muzykę filmową skomponowaną przez Alexandre'a Desplata wykonała Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia i JIMEK, światowej sławy polski dyrygent. W towarzystwie oszałamiających efektów wizualnych z filmu zamieniliśmy tradycyjny koncert muzyki klasycznej w wydarzenie popkulturowe, które można było oglądać na żywo na FB, Onet i na YouTube Premiery, co pozwoliło fanom komentować i dzielić się wrażeniami. Kampanię wspierały wywiady radiowe z artystami, spot telewizyjny, wysyłki influencerów oraz wydarzenie na FB.