KAMPANIA

NIE PRZESCROLLUJ
ŻYCIA

KLIENT: FUNDACJA ORANGE

Kontekst

W świecie wszechobecnych ekranów, coraz trudniej zachować cyfrowy balans. Spędzając czas na bezmyślnym scrollowaniu, tracimy z oczu bliskich.

Dlatego, razem z Fundacją Orange, zachęciliśmy Polaków do odłożenia telefonów. Szczególnie dorosłych — rodziców, cioć, wujków — którzy mogą dać dobry przykład dzieciom i młodzieży.

Idea

Wykorzystaliśmy motyw scrollowania jako metaforę uciekającego czasu. Każde bezmyślne przesunięcie ekranu symbolizuje chwilę, która mija bezpowrotnie. W ten sposób zachęcaliśmy do odłożenia telefonów i nie przeoczenia ważnych chwil w życiu naszych bliskich.

Kampania

Przez całe Święta Bożego Narodzenia nasze spoty zastąpiły w telewizji standardową komunikację produktową Orange - największego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Równolegle w internecie ruszyła kampania edukacyjna Fundacji Orange zwracająca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową i zachęcająca do refleksji o tym, jakie miejsce w naszym życiu zajmują ekrany.