
Żabka
Platforma komunikacji dla największej sieci sklepów w Polsce
KAMPANIA
KLIENT: FUNDACJA ORANGE
W świecie wszechobecnych ekranów, coraz trudniej zachować cyfrowy balans. Spędzając czas na bezmyślnym scrollowaniu, tracimy z oczu bliskich.
Dlatego, razem z Fundacją Orange, zachęciliśmy Polaków do odłożenia telefonów. Szczególnie dorosłych — rodziców, cioć, wujków — którzy mogą dać dobry przykład dzieciom i młodzieży.
Wykorzystaliśmy motyw scrollowania jako metaforę uciekającego czasu. Każde bezmyślne przesunięcie ekranu symbolizuje chwilę, która mija bezpowrotnie. W ten sposób zachęcaliśmy do odłożenia telefonów i nie przeoczenia ważnych chwil w życiu naszych bliskich.
Przez całe Święta Bożego Narodzenia nasze spoty zastąpiły w telewizji standardową komunikację produktową Orange - największego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Polsce.
Równolegle w internecie ruszyła kampania edukacyjna Fundacji Orange zwracająca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową i zachęcająca do refleksji o tym, jakie miejsce w naszym życiu zajmują ekrany.