ING – #Ktobypomyślał
Angażująca wielokanałowa kampania skierowana do pokolenia Z
KAMPANIA
KLIENT: Orange Flex
Punktem wyjścia kampanii było przekonanie, że każdy z nas walczy ze swoim wewnętrznym krytykiem. Codziennie sami nakładamy na siebie presję i pielęgnujemy obawy, jak postrzegają nas inni. To wszystko sprawia, że czujemy się niewystarczający...
W działaniach dla Orange Polska i ich oferty Orange Flex przekonujemy, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania.
W 2023 r. w czterech emocjonalnych historiach przekazaliśmy mnóstwo wsparcia dla młodych. Wsparcia w akceptacji siebie takimi, jakimi są. Życiowe sytuacje bohaterów, których widzimy w sytuacjach zwątpienia, są pełne napięcia, ale też czułości i wzruszeń.
Rok później poszliśmy o krok dalej. Nasi bohaterowie wewnętrznie urośli – już wiedzą, że każdy jest wystarczający. Jednak, jak w życiu, czasem pojawiają się wątpliwości. Skupiliśmy się na relacjach z bliskimi, którzy w każdej sytuacji mogą zaoferować wsparcie i utwierdzić nas w przekonaniu, że to, co robimy, jest OK.