ING – Dobry Głos dla firm
Śpiewane recenzje wspierają przedsiębiorczość klientów banku
KAMPANIA
KLIENT: ING Bank Śląski
Dla młodych pieniądze to droga do samodzielności i wolności. Mają wiele niesztampowych pomysłów na ich zarabianie, które mogą być zaskakujące dla starszych pokoleń. Postanowiliśmy wykorzystać to napięcie i docenić pomysły młodych, nawet te które dla starszych są nie do pomyślenia.
W kampanii "Kto by pomyślał", zaangażowaliśmy zwykłych, autentycznych przedstawicieli Gen-Z. Chłopaka dorabiającego na studia jako kurier. Młodą tatuatorkę, która rzuciła pracę, by założyć studio tatuażu, czy chłopaka zarabiającego na sprzedaży ubrań z lumpeksu. Kampanię prowadziliśmy w precyzyjnie dopasowanych kanałach (Twitch, TikTok, YT) pokazując, jak aplikacja Moje ING wspiera młodych w budowaniu niezależności finansowej.