KAMPANIA

Spotkajmy się
#nastadionie

KLIENT: PKO Ekstraklasa

Jak zachęciliśmy kibiców do przychodzenia na mecze piłkarskie,
nie mówiąc o piłce.

Kontekst

Co może przyciągnąć kibiców na stadiony, jeśli nie poziom piłkarski meczów Ekstraklasy? Na szczęście spotkanie piłkarskie rozgrywa się nie tylko w prostokącie boiska, i nie kończy wraz z ostatnim gwizdkiem sędziego.

Idea

Z kumplami, z emocjami, z niezwykłą atmosferą czy z miejską tradycją. Spotkajmy się #NaStadionie. Byliśmy na wielu obiektach, patrzyliśmy z wielu perspektyw, łącznie z perspektywą spóźnienia na drugą połowę, bo kolejka. Ale dzięki temu wiedzieliśmy, jak poszerzyć znaczenie spotkania piłkarskiego o aspekty emocjonalne, towarzyskie, a nawet - kulinarne, i opowiedzieć o atrakcyjności meczu, bez zadryblowania się w dyskusji o piłce.

Bo przecież nawet, jeśli niewiele dzieje się na murawie, to zawsze dużo dzieje się poza nią: na trybunach, w korytarzach, na parkingach i czasem na wiele godzin po meczu. Wystarczy zabrać ze sobą kumpli, bo o ile twój klub nie zawsze zgarnia trzy punkty, ty zawsze wygrywasz kawał fajnego doświadczenia.

Zgodziło się z nami wielu fanów piłki, a wśród nich także raper, a poza sceną kibic, Oskar z duetu PRO8L3M.