Winda
Dobrze mieć sąsiada, ale lepiej znać sąsiada. W naszej akcji w ramach kampanii "Przejdźmy na TY", zamieniliśmy zwykłą windę w miejsce spotkań, gdzie przy Tyskim można przełamać lody i poznać swojego sąsiada. Dzięki temu mieszkańcy zyskali
Film dokumentujący eksperyment szybko podbił serca odbiorców (8 mln wyświeleń, ponad 30K reakcji z czego 99% pozytywnych). Wywołał dyskusję na temat sąsiedzkich relacji nawet w mediach lifestylowych, które na co dzień unikają reklamowania piwa. Dostaliśmy też dziesiątki próśb z całej Polski o zbudowanie podobnych wind. Akcja oddała to co w nowej platformie marki najważniejsze, dlatego zamiast spotów telewizyjnych, Tyskie postanowiło wykupić bloki reklamowe w kinach całej Polski, by wyemitować nasz dwuminutowy dokument.
W mediach społecznościowych pojawiły się oddolne inicjatywy, w których sąsiedzi, przy pomocy zwykłych karteczek, skracają dystans ze swoimi sąsiadami, w swoich windach. A to wszystko zasługa jednego, małego baru w windzie.