Orange Flex – Wystarczy
Czuła i wspierająca kampania z niestandardową ideą o byciu „wystarczającym"
KAMPANIA
KLIENT: ŻYWIEC
Na polskim rynku istnieje coraz więcej festiwali muzycznych. Przez pięć lat istnienia, Męskie Granie wyrobiło sobie określoną renomę i prestiż. Jednak nasycenie rynku i oczekiwania słuchaczy sprawiają, że ciągle potrzebne są nowe zabiegi marketingowe promujące wydarzenie. Na fanach nie robią już wrażenia gwiazdy i nazwiska. Szukają prawdziwych emocji i doznań. Chcą być częścią wydarzenia. Do promocji singla wspierającego trasę Męskie Granie 2014 potrzebowaliśmy akcji, oddającej charakter Męskiego Grania.
Mieliśmy już muzyczny przebój, mieliśmy doskonałych artystów, mieliśmy nawet dwie zwrotki. Brakowało nam trzeciej. W ten sposób narodziła się „Zwrotka Żywca” - interaktywna platforma branded content, w której internauci decydowali o tym, jak ma zabrzmieć nowa zwrotka promocyjnego singla.
Na potrzeby aktywacji stworzyliśmy muzyczną platformę opartą o pełnoekranowe video z artystami Męskiego Grania w roli głównej. W akcji wzięli udział: Skubas, Dawid Podsiadło, Kasia Nosowska Zalef, Vienio, Marek Dyjak oraz autor muzyki do singla „Elektryczny” – Smolik. Użytkownik mógł dowolnie mieszać muzyczne style i osobowości, tworząc swoją własną, unikalną wersję zwrotki oraz jej teledysk. Każdy mógł tworzyć zwrotkę, jaką chciał – dowcipną, poważną, liryczną lub absurdalną. Nagrywaliśmy je wszystkie! Interaktywny charakter aplikacji sprawił, że akcja cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem. Popularność akcji przełożyła się na zainteresowanie singlem promującym trasę Męskiego Grania a festiwal spotkał się z największym, jak do tej pory, zainteresowaniem fanów.