KAMPANIA

Sztuka Kradzieży

Klient: Netflix

Kontekst

"Dama z gronostajem" autorstwa Leonarda Da Vinci to najcenniejszy obraz w Polsce, wart ponad 300 milionów euro! Aby wypromować nowy sezon serialu Netflix „Lupin” o złodzieju Arsènie Lupinie, dokonaliśmy skoku na największy polski skarb.

Pomysł

Okradliśmy damę z gronostajem. We współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie stworzyliśmy replikę tego renesansowego arcydzieła. Obraz wystawiliśmy w holu głównym. Naszą „Damę bez naszyjnika” pokazaliśmy również na fasadzie Muzeum, wywołując żywą dyskusję w mediach społecznościowych. Gdy wszystkie media zaczęły pytać o to: KTO TO ZROBIŁ?!, na OOH tuż przed nosem Damy pojawił się Assane Diop, mistrz kradzieży i główny bohater serialu „Lupin” z podpisem „MERCI MADAME”. Skradł tym samym nie tylko naszyjnik Damy, ale i uwagę wszystkich, w tym ogólnopolskich mediów.

Wyniki

  • 1 na liście “trending” Netflix Polska.
  • 2,5 mln zasięgu
  • 10 000+ REAKCJI
  • 170 wzmianek
  • 20 publikacji w mediach
  • Nagrody 2022 GOLD LION WINNER
    EPICA 2021 - Silver
    GOLDEN DRUM 2021 - Bronze
    KTR 2021- Bronze